. .. : Swf.hu 1.0 archívum : Swf.hu főoldal >>> : .. .


 
 
SEGÉDLETEK Flash+3D

Robotkéz készítése Swift3D segítségével
  feltöltve: 2004.08.25 | szerző: Ducky | olvasva: 8312 alkalommal

       
 

Dísztál elkészítése

A következő lépésben a tálkát készítjük el. Az alapformát rajzoljuk meg a 'Lathe Editor' segítségével. A lenti képen látható, hogy hogyan néz ki az alapváz.

Ezután a tálka felső szélein lévő rogyásokat szerkesztjük meg. Az 'Advanced Modeler' ablakban fogjuk kijelölni és elmozdítani a négy részelemet. Kapcsoljuk be az 'Edit Mesh' funkciót és ezután a 'Face Selection' lehetőséget is jelöljük ki. A lenti képen látható, hogy a négy kis részelemet kijelöljük, ezeket fogjuk elmozdítani, torzítani.

A kijelölt részeket először a 'Scale Uniform Mode' eszközzel a tálka közepe felé mozdítjuk. Ez a lenti képen bal szélen láthatjuk. Ezután a következő lépésben a 'Move Free' eszközzel a kijelölt részeket lefelé mozdítjuk el, ez a lenti képen a jobb oldali részen található.

A lenti képen látható, hogy a tálka milyen változáson megy át három lépésben. A végeredményt mentsük el a kéz elemei közé, az összeállításkor fogjuk felhasználni.

Toll elkészítése

A toll valóban egy egyszerű elem, ezért erre már nem is térek ki részletesebben. Az összetevői az alap objektumokból állnak, az eleje egy kúp 'Create Cone', a középső része egy henger 'Create Cylinder', míg a vége egy egyszerű gömb 'Create Sphere'. Van még egy téglalap is a középső részen. A lenti képen láthatóak a részegységek és a toll az összeállítás után. A tollat is mentsük el a kéz elemei között.

A kéz elemeiben tehát már megtalálhatóak a kéz alkotó részei, a komplett és az animált kéz. Belekerült még a tálka és a toll is. A lenti képen láthatóak a meglévő elemek.

 
       
 
 

© Devnet.hu. A segédletek semmilyen formában nem másolhatók, publikálhatók a Devnet.hu és a szerzők közös írásos engedélye nélkül.
 
. .. : Swf.hu 1.0 archívum : Swf.hu főoldal >>> : .. .