. .. : Swf.hu 1.0 archívum : Swf.hu főoldal >>> : .. .


 
 
SEGÉDLETEK Bemutató:szoftver

Electric Rain Swift 3D V4.0 bemutató
  feltöltve: 2004.08.18 | szerző: Ducky | olvasva: 3037 alkalommal

         
 

Extrusion és Lathe galéria

A lathe és extrusion galériát úgy tervezték, hogy bárki, aki ismeri a 2D tervezési fogalmakat, könnyen tud 3D alakokat készíteni. Az alakkészítés egyetlen akadálya ebben a szerkesztőben az idő volt, és a pontos arányok nyerése. Most, az extrusion és lathe galériában népszerű alakfajtákat tudunk kiválasztani, vagy egy alapot, különböző alakok készítésére. Az elkészített, rendszeresen használt alakot későbbi használatra el lehet menteni.

Fény galéria

A fény alapvető aspektus, amit gyakran figyelmen kívül hagynak impozáns 3D animációk készítésénél. A fények befolyásolják a hangulatot, szimulálják a mélységet és a 3D modelleknek a valóság érzését adják. Swift 3D v4 több, mint 20 magas minőségű fény színpadot tartalmaz, amit drag-and-drop módszerrel lehet a saját színpadra tenni. Vannak köztük animáltak, színesek, hangulatosak és állandóak, amik igazán különbözővé teszik a 3D animáció megjelenését.

Bevel galéria

A szerkesztett objektumok, szövegek széleinek élkidolgozását néhány egyszerű mozdulattal meghatározhatjuk a Bevel galéria segítségével. Válasszuk ki a kívánt élt, és húzzuk a célobjektumra vagy szövegre.

A pontos alkalmazáshoz be tudunk lépni a 'Bevel property' panelba, és beállíthatjuk a mélységet, felszínt, simaságot vagy a háló (mesh) minőséget.

Animációs galéria

Az animációs galéria egyike volt annak a két galériának, amelyet bevezettek a swift 3D első verziójába. Jó okból, mert ez a program leggyakrabban használt része. Most a Swift 3D v4 kiterjeszti az animációs galériát, olyan animációs kollekciót ajánlva, amely deformációkat és utakat is tartalmaz. Drag-and-drop módszerrel lehet rátenni őket bármely objektumra. Ezzel a módszerrel könnyen és gyorsan készíthetünk tetszőleges animációkat.

A lenti példában öt különböző mozgás van hozzárendelve egy szöveghez. Az alap mozgások természetesen tetszőlegesen kiegészíthetőek más irányú animációs eljárásokkal és a hosszúságuk is igény szerint módosítható.

 
         
 
 

© Devnet.hu. A segédletek semmilyen formában nem másolhatók, publikálhatók a Devnet.hu és a szerzők közös írásos engedélye nélkül.
 
. .. : Swf.hu 1.0 archívum : Swf.hu főoldal >>> : .. .